معرفی و رسالت شرکت

 دفتر پردیس پیشخوان همگام ایرانیان با بیش از پنج سال سابقه در خصوص صدور امضای الکترونیک و سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پشتیبانی سازمان های دولتی و نیز خصوصی متعدد در این زمینه فعالیت می کند که با بهره گیری از زمان بندی مناسب، پشتکارپرسنل، دقت بالا و حفظ اطلاعات همواره مورد اعتماد ارباب رجوعان محترم بوده است.

پردیس پیشخوان همگام ایرانیان مجری خصوصی سامانه ستاد در بخش های مختلف میباشد و هدف تأسیس این شرکت آشنایی و فراگیرنمودن سامانه ستاد در بخش های خصوصی و دولتی بوده و همواره به دنبال سود رسانی و عدم صرف هزینه های اضافی سازمان های دولتی،بخش های خصوصی و حتی افراد مستقل در کسب و کارشان میباشد.

این شرکت با ثبت دفتر پیشخوان دولت در مرکز شهرتهران به دنبال رضایت بیش از پیش مشتریان بوده و در صدد افزایش خدمات به شیوه ای نوین در خصوص توسعه کسب و کار هموطنان محترم می باشد.
خدماتی که به صورت تخصصی از سوی این شرکت راحت سازی شده است تا به سادگی بتوان مشکلات هموطنان عزیز را در توسعه کسب و کار خود در بستر اینترنت رفع و رجوع نمود عبارتند از :

  1. خدمات ثبت نام در سامانه ستاد و صدور امضای الکترونیک با سریعترین زمان ممکن.
  2. خدمات صدور امضای الکترونیک به صورت تخصصی برای سامانه های جامع تجارت، مودیان مالیاتی، ثبت شرکت ها و دریافت دفاتر پلمپ و بانک ملت.
  3. پشتیبانی کامل سامانه ستاد(تدارکات الکترونیک دولت) دربخش های خصوصی و دولتی.
  4. راه اندازی تمامی قسمت های سامانه ستاد جهت بهره برداری بیشتر تمامی کاربران سامانه.
  5. صدور امضای الکترونیک به صورت وی آی پی و رفع و رجوع تمامی مشکلات سامانه ستاد .
  6. خدمات ثبت شرکت، برند، مجوز و کارت بازرگانی 
  7. ارایه خدمات بیمه ای
  8. ارایه خدمات پستی
  9. طراحی و راه اندازی سایت،کاتالوگ دیجیتال،کارت ویزیت دیجیتال،تبلیغ و توسعه کسب و کار در فضای مجازی.
  10.  ارائه سیم کارت های سازمانی،خط های سازمانی در بستر اینترنت و صدور سیم کارت در محل.
  11.  ارائه خدمات دفاتر پیشخوان

تقدیرنامه ها